Veelgestelde vragen

Helder! Transport houdt van duidelijkheid. Om u snel te kunnen helpen, vindt u hieronder alvast de tien meest gestelde vragen. Zit uw vraag er niet bij of wilt u meer weten, neem dan gerust contact met ons op! Bel +31(0)570-760960 of stuur een e-mail naar info@heldertransport.nl.

 

Jazeker! Wij zijn specialist binnen heel Europa. Bij ons kunt u terecht voor al uw import en export zendingen.
Het gemak van één aanspreekpunt voor heel Europa. Dat is Helder!

Aanvullende informatie

Neem contact met ons op en we bekijken direct welk alternatief we u kunnen bieden.
(Mogelijkheden zijn er altijd!)

wij helpen u graag!

Bij pallet en pakketzendingen binnen Nederland mag u ervan uitgaan dat de zending binnen 24 uur geleverd zal worden, voor België hanteren we een doorlooptijd van 48 uur. Voor Duitsland (Export) kunt u uitgaan van 48 tot maximaal 72 uur. Voor een volledig overzicht per land verwijzen wij u naar het document “looptijden” te bereiken via www.heldertransport/documenten/looptijden

Toch nog vragen?

Maak een bemerking (aantekening met een omschrijving van de schade) op de vrachtbrief en leg de schade vast door middel van foto’s. Neemt u daarna direct contact met ons op, wij zullen u helpen de schadeclaim in te dienen.

Uiteraard verzorgen wij ook het vervoer naar de zogenaamde EVA- Landen. Hiervoor is echter wel extra informatie en documentatie nodig.

Toch nog vragen

Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen.

Uw zending is standaard verzekerd conform de AVC condities (zendingen binnen Nederland) en de CMR condities (zendingen buitenland). Houdt u er rekening mee dat de hoogte van het uit te keren bedrag bij deze verzekeringen gebaseerd zal worden op het gewicht. Mocht u twijfelen of de verzekering wel dekkend is kunt u bij ons de zending altijd aanvullend verzekeren.

Hoewel wij specialist zijn binnen Europa, kennen wij ook de weg wereldwijd. Neem contact met ons op voor een vrijblijvende offerte.

Bel of mail ons!

Het Europallet-ruil-systeem is alleen van toepassing op Duitsland, Oostenrijk en de Benelux.
U dient altijd vooraf aan te geven of er Europallets geruild moeten worden.
U ontvangt (meestal direct bij het afhalen van een zending) hetzelfde aantal Europallets dat bij u wordt afgehaald retour. U bent wel zelf verantwoordelijk voor het bijhouden van de meegegeven en geruilde Europallets.

Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 8.30 t/m 17:30 uur. Uiteraard zijn we tevens bereikbaar per mail. info@heldertransport.nl

Toch nog een vraag? stel hem hier!
Antwoorden op vragen vooraf